Search This Blog

Monday, 15 August 2016

Mika Printed

                 Introducing the latest design from Escarves .
                                         
                       Mika Printed collection . 
             
                                       Tema bunga direka & ditempa khas

Promosi 21 - 31 Ogos 

hanya RM 69
bermula 1 Sept harga kembali asal rm75









                                                      hanya untuk

               Escarves 

Tudung petak Mesir



Yang pernah menikmati kain tudung petak dari Mesir ini
 pasti tidak menyangkal

jatuhnya beralun,
 kainnya sejuk,
tidak jarang
didatangkan dengan berbagai warna lembut, terang, gelap,
 cantik serta menarik 











Tudung Petak Mesir

RM25 Sehelai


Untuk tindakkan segera :-)


WA/ 0173307080

Saturday, 13 August 2016

FURAIHA- AQUA HABBATUS SAUDA' SOAP

30 g
RM 39

Aqua Habbatussauda Soap 🎈 . 

RM39.00 Tak masuk pos . 

Postage πŸ’Œ 

+RM7 semenanjung 

+RM11 sabah sarawak .

  ok ✌πŸ‘Œ .

 Sabun tu tahan 1-2 bulan penggunaan.

 Pandai guna, 

memang jimat sangat tau πŸ˜‰ 

bau pun wangi 😍 .

 Paling best, bebas bahan kimia berbahaya. 

Thursday, 11 August 2016

InstantShawl Nayla Series

 InstantShawl Nayla Series 
didatangkan dengan warna² candy yang sangat cantik. 

1⃣Material : Panora Chiffon (body) + Soft Cotton (Awning) 
2⃣Ukuran : Bidang 60 (2.0m x 80cm)
3⃣Jahitan : Fully Baby Seam
4⃣Tidak Jarang (Opaque)
5⃣Tidak Panas
6⃣ Flowy
7⃣ Labuh (patuh syariah)
8⃣ Inner terbentu elok & labuh menutupi leher
9⃣Pinless
πŸ”ŸMinima Iron
Nayla Series by Escarves

RM 59













Tuesday, 9 August 2016

Jubah - Princess cutting A

 

Lagi pilihan Jubah 2 tone

Cutting Princess A


Sebab material kain dia memang best. 


Valentino✅
Whuduk friendly ✅
Breastfeed friendly✅
Mudah untuk digosok✅
Material kain sejuk✅
.

Cutting princess A. 
Available size XS-XXL. .







kod J 18



Kod  J 19






kod   J 20


kod 21


RM 89 πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ’ž 

Whatsapp (0173307080)-WA ONLY





Wednesday, 3 August 2016

Sambal Garing Che'Nor

Nasi lemak drive thru , kita add on Sambal Garing!



tambah Selera Add On SAMBAL GARING layan bubur
Moga cepat sembuh ye, empunya gambar!





untuk tempahan dibuka sekarang
Lima Bekas dan keatas

 sebekas~RM6~

sAMBAL Garing Che'Nor

WA 0173307080







kreadit gambar Sambal Garing

Apa yang putih-putih dalam sabun Sakura NajLaa Skincare?

Apa benda putih-putih dalam sabun Sakura NajLaa Skincare ni?

Kalau mahu tahu, itu adalah kepingan-kepingan oat. Oat terkenal dengan manfaatnya untuk kulit.



πŸ’ Oat telah digunakan sejak beribu tahun dahulu 
untuk merawat ekzema, gigitan serangga dan jangkitan kulit
πŸ’ Oat terkenal kerana mampu mencerahkan kulit dan memperbaiki tona kulit supaya sekata
πŸ’ Oat telah terbukti secara klinikal dapat mengurangkan kegatalan dan kekeringan kulit
πŸ’ Oat bertindak sebagai pelembab semulajadi kepada kulit dan menanggalkan kulit-kulit mati
πŸ’ Oat boleh juga digunakan untuk menghilangkan kelemumur dan  mengelakkan rambut gugur.

Haa.. ini baru cerita tentang satu ingredient dalam sakura soap ni.

 Belum cerita tentang bahan-bahan lain. Sebab itu la sabun sakura ni sangat best! 
Bukan setakat untuk kulit je, satu badan lah boleh guna.

Harga pun murah  RM15 cuma. 






Sakura soap jadi kristal tu?Sebab kadar kelembapan  tinggi. Daripada glyserin yang digunakan

Dapatkan Sakura Soap anda hari ini.

hubungi Stokis/Agent anda sekarang

Whatsapp : 0173307080

KHASIAT dan rahsia SERUM

khasiat SERUM


11 RAHSIA Kebaikkan SERUM yg Anda Tidak Ketahui

Serum adalah keajaiban industri kosmetik yg dicipta hampir tanpa kimia, dirumus menggunakan ektraks tumbuhan herba dan natural mineral. Di sini kami senaraikan 11 kebaikkan Serum yg telah diuji.

1) Menapis UV
Jika kulit terdedah pada matahari akan menyebabkan sun burn, kulit menjadi merah panas dan hitam. Tahukan anda penggunaan serum sebelum keluar akan memelihara kulit anda dari sun burn.

2) Merawat Luka dan Ulcer
Kandungan Natural mineral dan herba perubatan didlm serum... membantu merawat luka dan ulcer kulit. Luka cepat kering dan Serum bersifat antiseptic dlm melawan kuman.

3) Mengecutkan Jerawat
Serum menghentikan pertumbuhan jerawat... dengan mengecutkan. Setelah jerawat dikecut dan dikeluarkan dari muka anda... kulit akan tampil flawless dan lebih cerah.

4) Mengecilkan Pori Pori Kulit
Pori -pori kulit yg berlubang besar menyebabkan kotoran berkumpul dan menumbuhkan jerawat. SERUM mengecilkan pori-pori kulit sekaligus mengelakkan pelbagai sakit kulit lain

5) Merawat Psoriasis
Kandungan serum dapat merawat kulit psoriasis

6)Melawan Eczema
Serummempunyai keupayaan utk melawan Eczema, pemakaian Serum dapat merawat ruam ruam Eczema dan mencantikkan kulit

7) Mengurangkan Kedutan
Wanita BENCI kan Penuaan... mereka tidak suka dilihat hodoh apatah lg oleh suami. Serum adalah jawapan pada masalah kulit tua... kandungannya menhilangkan tanda tanda penuaan.

8) Anti-Kelemumur
Tiada yg sedar... Serum bersifat anti kelemumur. Serum dicipta utk kulit, kajian seterusnya mendapati... Serum juga baguss utk melawan kelemumur.

9) Merawat Masalah Kulit
Kandungan herbanya terbaik dlm membantu merawat masalah kulit seperti inflamasi, ruam ruam dan sebagainya. Jadikan serum teman kulit anda

10) Berkelembapan Tinggi
Serum dirumus dgn kelembapan yg tinggi. Ini mengelakkan kulit menjadi kering, berkedut. Natural Moisturizer.

11) Merawat Masalah Psikologi Kulit
Ramai yg begitu berhati hati dlm memilih produk utk kulit. Kadang-kadang sampai begitu rumit syarat pemilihannya... Tanpa Kimia... Nak natural sahaja. Produk seperti ini sukar ditemui. Akhirnya tidak menggunakan apa apa pun utk penjagaan kulit.

Ini dipanggil "Anxious". Dengan adanya serum yg direka hampir tanpa kimia, anda tidak perlu bersusah hati lagi... ianya Halal dan Natural. Tiada kesan kesihatan yg buruk.



Moga Info ini memberi Jawapan kepada anda yg tercari cari Produk TERBAIK pada HARGA MAMPU MILIK. Dapatkan hari ini


wA 0173307080







Jubah Cutting princess A



 Sebab material kain dia memang best. 


Valentino✅
Whuduk friendly ✅
Breastfeed friendly✅
Mudah untuk digosok✅
Material kain sejuk✅
.

Cutting princess A. 
Available size XS-XXL. .
 



kod dari kiri
J8   -   J9   -  J10



 kod dari kiri
J11   -   J12 -   J13




kod dari kiri
 J14  -  J15  -  J16


Do pm me πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ’ž 

Whatsapp (0173307080)-WA ONLY











Tuesday, 2 August 2016

Jubah 2 tone- Cutting Princess A

metarial Valentino✅
Whuduk friendly ✅
Breastfeed friendly✅
Mudah untuk digosok✅
Material kain sejuk✅

kod warna dari kiri
J1   J2   J3
kod J4


kod J5

kod J6

kod J7

Cutting princess A. 


Available size XS-XXL.

Jubah dua tone
 .
Do pm me πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ’ž 
 (+60173307080)-WA ONLY



Monday, 1 August 2016

Halus setulus kulit Bayi- NajLaa' Serum

πŸŽ€ NajLaa' SERUM πŸŽ€ 

(RM45 : 180ml)

============
FUNGSI :
============

Produk kecantikan yang ajaib
♡ Halal & berkesan
Menghaluskan & melembapkan kulit
♡ Menghilangkan kedutan
Memulihkan & melembutkan kulit yang kering & kasar




NajLaa' Serum di sebelah Nourishing Lotion

Versi merDeka Sale untuk Lotion dan SErum
===============
KANDUNGAN :
===============
✅ Extra Virgin Coconut Oil
✅ Olive Oil
✅ Glycerine
✅ Habbatus Sauda
✅ Enriched with vitamin A & vitamin E
✅ Mineral zinc oxide
✅ Terkini dengan SPF 20


segera Wassup 0173307080
untuk menikmati kulit sehalus mulus


 ✔ Bebas STEROID
✔ Ekstrak herba & organik
✔ 100% produk muslim & halal lg suci
✔ Home made


Sunday, 31 July 2016

pulihkan dari Ekzema dan kulit sensitif

Assalamualaikum 😊

✔ Bebas STEROID
✔ Ekstrak herba & organik
✔ 100% produk muslim & halal lg suci
✔ Home made


Memperkenalkan Set Ekzema Najlaa Baby skincare

• Herbal Cream
• Sakura Soap
• Serum


 πŸ˜Š Cadangan penggunaan
~~~~~~

1) Mandi pesakit/bayi dengan sakura soap.. ia tiada agen pembuih yang menjadi punca kulit kering.. Jadi, jangan bimbang kekurangan buih ketika menggunakannya.. 😁

2) Selepas mandi, pastikan lap kering.

3)  Sapu herbal cream di tempat kelihatan ruam eczemanya. Ratakan sehingga meresap ke kulit.

3) Selang beberapa minit, sapukan serum ke seluruh badan.


Set Ekzema NajLaa' BabySkincare

Sakura Soap rm 15
Herbal Cream rm 22
Serum rm 45


info Produk: Sakura Soap... 


Sabun Herba Perubatan dan Minyak Kelapa Dara yg Organic dan berkelembapan tinggi serta diadun dengan Oats. 

Untuk merawat sakit kulit... melembapkan dan Menghaluskan. 

Direka tanpa SLS, tanpa SLES, tanpa agen pembuih. Kesemua bahan ini tajam dan merosakkan. 

Sesuai semua peringkat umur...



Blh pm/WA 0173307080 for fast respond 😊

Tanpa Ubat Buang Kahak dan Lendir Bayi

CARA BUANG KAHAK & LENDIR BAYI TANPA UBAT



🌼🌼🌼
------------------------
Cara-cara:

1. Ketuk beberapa ulas bawang putih ( 3 ulas )

2. Masukkan bawang putih tersebut ke dalam sebesen air panas yang masih berwap

3. Baringkan bayi anda menghadap besen berwap seperti dalam gambar. Pastikan kepala lebih rendah dari kaki

4. Serkup kepala bayi dengan kain lampin supaya wap tak terbebas atau menyejuk dengan cepat dan bayi dapat menyedut wap bawang putih sepenuhnya

5. Hati-hati dan pastikan tangan bayi tak menggapai besen

7. Tepuk bahagian belakang badan bayi di sebelah kiri dan kanan dengan tangan dibentukkan "cupping" untuk melonggarkan kahak dalam paru-paru

8. JANGAN tepuk di bahagian tulang belakang bayi

9. Jangan panik jika bayi anda menangis dengan kuat. Itu lebih bagus kerana paru-paru akan mengembang dan memudahkan lendir untuk keluar.
10. Lakukan selama 10-15 minit, 2 atau 3 kali sehari.

 Ulang sehingga simptom-simptom berkurang

SELAMAT MENCUBA

sumber ilmu-perkongsian dari internet

🌼🌼🌼
ALTERNATIVE LAIN..  Boleh juga Cuba sapukan baby balm NajLaa'
.. Mudah.. Sapu beberapa Kali.  Kahak keluar melalui najis atau muntah..

whatsapp
0173307080






Tanpa Ubat Buang Kahak dan Lendir Bayi

CARA BUANG KAHAK & LENDIR BAYI TANPA UBAT



🌼🌼🌼
------------------------
Cara-cara:

1. Ketuk beberapa ulas bawang putih ( 3 ulas )

2. Masukkan bawang putih tersebut ke dalam sebesen air panas yang masih berwap

3. Baringkan bayi anda menghadap besen berwap seperti dalam gambar. Pastikan kepala lebih rendah dari kaki

4. Serkup kepala bayi dengan kain lampin supaya wap tak terbebas atau menyejuk dengan cepat dan bayi dapat menyedut wap bawang putih sepenuhnya

5. Hati-hati dan pastikan tangan bayi tak menggapai besen

7. Tepuk bahagian belakang badan bayi di sebelah kiri dan kanan dengan tangan dibentukkan "cupping" untuk melonggarkan kahak dalam paru-paru

8. JANGAN tepuk di bahagian tulang belakang bayi

9. Jangan panik jika bayi anda menangis dengan kuat. Itu lebih bagus kerana paru-paru akan mengembang dan memudahkan lendir untuk keluar.
10. Lakukan selama 10-15 minit, 2 atau 3 kali sehari.

 Ulang sehingga simptom-simptom berkurang

SELAMAT MENCUBA

sumber ilmu-perkongsian dari internet

🌼🌼🌼
ALTERNATIVE LAIN..  Boleh juga Cuba sapukan baby balm NajLaa'
.. Mudah.. Sapu beberapa Kali.  Kahak keluar melalui najis atau muntah..

whatsapp
0173307080






bedak Kertas- pertama di Malaysia




BEDAK KERTAS πŸ’†



"Innovative yet practical"
.
PERTAMA di Malaysia! πŸ“’πŸ“’πŸ“’
.
Tampil minimalis dan semulajadi dengan bedak kertas yang mempunyai fungsi 2 in 1

 .

ANDA TIDAK PERLU LAGI... πŸ™…
.
❌menggunakan oil film yang menyerap minyak tetapi menanggalkan bedak dan mengakibatkan wajah kelihatan bertompok
❌menggunakan compact powder dikhalayak ramai untuk makeup atau touchup





Cuma tekap dan sapu bedak kertas ke muka, boleh lihat hasilnya. 
Whatsapp 0173307080 segera!


Haluskan Kulit selembut Sutera- NajLaa' Nourishing Lotion

πŸŽ€   NAJLAA Nourishing Lotion   πŸŽ€

(RM25 : 180ml)


rasai pengalaman yang TERINDAH buat mereka








==============
KANDUNGAN :
==============

✅ Extra Virgin Coconut Oil
✅ Vitamin A & vitamin E
✅ Olive Oil
✅ Glycerin
✅ Mengandungi stearic lauric acid untuk melambatkan kedutan, merawat ekzema, psoriasis & dermatitis*
✅ Jasmine Extract
- Menghalau nyamuk
✅ Rose Extract
- Antioksida, antibakteria, & sesuai untuk penyakit kulit
✅ Gamat - kesembuhan
✅ Rosemary - anti penuaan, anti radang
✅ Terkini dilengkapi bersama SPF 20

-------------------------------
♡ Nourishing Lotion Najlaa, diperbuat daripada bahan semulajadi, tanpa kimia merbahaya 

♡ Losyen ini kaya dengan minyak kelapa dara, iaitu superfood yang sudah diketahui secara tradisi dan saintifik baik untuk kulit

♡ Dapatkan yang TERBAIK untuk bayi anda, dan rasai pengalaman yang TERINDAH buat mereka


hubungi
0173307080
segera :-)

Legakan sesak nafas, batuk berkahak dan selsema

🌼🌼🌼 NAJLAA BABY BALM 🌼🌼🌼


 (RM22, 30-40gm)
 KANDUNGAN
==============
Minyak kelapa dara
Extrak lebih dari 5 jenis herba
Essential oil peppermint, minyak kayu putih, Lavender dan etc 


Diperkayakan Vitamin A dan E


Antara hadis yang menyebut tentang khasiat Habbatussauda ini ialah :

Dari Aisyah R.A beliau mendengar Rasullah SAW bersabda

"Sesungguhnya Al-Habbbatus Sauda boleh menyembuhkan segala penyakit keucali As- Sam (Mati)"..- Hadis Riwayat Imam Bukhari

Riwayat Abu Nu'Aim dalam kitab Al- Tibb himpunan hadis-hadis sahih no 1819 - 
"Pada  Habbbatus Sauda terdapat segala ubat bagi segala penyakit kecuali mati".




khasiat Minyak Kayu Putih dan Sifatnya
minyak kayu putih memiliki beberapa sifat-sifat seperti berikut :
  •  Membantu menghilangkan sesak di dada saat bernafas melalui hidung
  •  Membantu pelepasan lendir dari paru-paru.
  •  Membantu menghilangkan rasa sakit.
  •  Membantu membunuh spesies bakteria tertentu dalam tubuh.

  • Antivirus, aktif terhadap beberapa virus.
  • Antineuralgic, memberikan efek perlindungan pada sistem saraf.
  • Antiseptik, mencegah infeksi pada luka.
  • Karminatif, membantu pengusiran gas dalam usus.
  • Mengeluarkan peluh berlebihan.
  • Antipiretik, untuk meredakan demam.
  • Insektisida, digunakan untuk membunuh banyak spesies serangga.
  • Vulnerary (cicatrizant),membantu dalam penyembuhan luka dan goresan.
  • Tonic, meningkatkan dayakerja yang lebih baik dari saluran tubuh.
  • Antispasmodic, mengurangi kejang.
  • Astringent, menghilangkan kelebihan minyak dalam kulit.
  • Anti-inflamasi, mengurangkan peradangan.
  • Antioksidan, melindungi sel dari radikal bebas.

rawat demam, selsema, batuk berkahak, sengal-sengal badan dan lain-lain
 dengan NajLaa' baby balm.

Boleh digunakan semua peringkat umur.

~ semoga cepat Sembuh, InshaAllah... ~

whatsapp Farhana: 0173307080


RAWAT SELSEMA- BALM BaBy NajLaa







Khasiat BaBy BaLm Najlaa'

Untuk melegakan demam selsema, batuk, kahak.
Membuatkan bayi lebih tenang dan selesa.
Juga untuk urutan jika terseliuh atau sengal-sengal badan.






Whatsapp segera: 017-3307080 : FARHANA

RM 22 sahaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...